مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-11پزشكي

وجود 158 بیمار بستری مشکوک به کرونا در زنجان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در شهر زنجان 105 بیمار و در سایر شهرستان ها نیز 53 بیمار بستری مشکوک به کرونا وجود دارد؛ همچنین چند نفر از کادر درمانی نیز به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

- ایسنا/زنجان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در شهر زنجان 105 بیمار و در سایر شهرستان ها نیز 53 بیمار بستری مشکوک به کرونا وجود دارد؛ همچنین چند نفر از کادر درمانی نیز به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

علیرضا آرمانی کیان روز گذشته (20 اسفند) در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در رابطه با تعداد تخت های بیمارستانی در استان، اظهار کرد: حدود 1670 تخت بیمارستانی و 190 تخت ویژه، اعم از آی.

سی.

یو؛ سی .

سی .

یو و ان .

آی .

سی .

یو وجود دارد که از مجموع تخت های فعال بیمارستانی 670 عدد برای بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا پیش بینی شده است.

وی افزود: در مجموع تعداد تخت های بیمارستانی استان، با افزودن تعداد تخت های سایر مجموعه های درمانی اعم از تامین اجتماعی به 1901 تخت خواهد رسید که در صورت نیاز، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه همه مراکز و بخش های درمانی زون ‍ بندی شده و زون صفر تعریف شده که برای بیماران مبتلا به کرونا است و همه فعالان در این واحد از خدمات گرفته تا پزشکان، مجهز به تجهیزات پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 158 بیمار بستری مشکوک به کرونا در زنجان

وجود 158 بیمار بستری مشکوک به کرونا در زنجان